Muzyka jest wszystkim FOR ME!

Wawa!

Hej wszystkim!

Przepraszam, że piszę dopiero dzisiaj,ale wcześniej nie mogłam bo dostęp do komputera był, no cóż...nijaki...:/  Nie dodam też dzisiaj zdjęć, chociaż mam ich już mnóstwo, a nie dodam ich dlatego, że w chwili obecnej jestem w pracy( czytaj: biuro podróży),siedzę z dziewczynami i mam dostęp do neta, ale nie mam przy sobie kabla usb do telefonu:/ Dodam je przy następnej okazji:)

No to może małe sprawozdanie od dnia 1.08:) Miałam pociąg o 5.00 rano, do Wawy dotarłam o 09.00, oczywiście szłam przez pół stolicy z walizką na piechotę, wszystkie dziewczyny były czerwone jak buraki i poty je zalewały,ale co tam, jedna z opiekunek miała to gdzieś,co ją to obchodziło, miała w walizce tylko waciki xD Miała nas za przeproszeniem gdzieś...Na miejsce dotarłyśmy oczywiście dopiero ok. 10.15...Hostel inny niż było napisane w umowie...Malutki. Kuchnia, 2 łazienki, 4 pokoje( w tym, dwa 2 osobowe, jeden 8, jeden 7) i korytarz. Ale da się wytrzymać, przynajmniej mam fajne dziewczyny w pokoju:D Można się powydurniać. W nocy słychać kłótnie kibolów, pijaków i patologicznej rodzinki. Aha, jeszcze o wronach kraczących zapomniałam. Poza tym w biurze podróży jest ok. Na razie luzy,ale zobaczymy jak bd za chwilę:) Gdyby ktoś chciał się ze mną spotkać to zapraszam do patrzenia przez okno w biurze podróży New Poland na ul. Władysława Andersa xD (tylko do  środka nie włazić,żeby mnie nie skompromitować):) Czas wolny...to jest to:D Wczoraj byłam z moją kochaną Jadwiżką na Starym Mieście, zakochałam się podwójnie...w chłopaku grającym wzruszające piosenki na gitarze(mam filmiki, jak ktoś chętny to dodam) i w chłopaku(chyba Palestyńczyku), który gdy pozowałam przy warszawskiej syrence pokazał mi kciuk do góry na znak, że ładnie wyglądam i się uśmiechnął<3 Tak, jestem głupia. Kupiłam sb pocztówki. A o reszcie zakupów to może innym razem:) Wczoraj też zwiedzałam Łazienki i Ogród Saski. Hasło: ,,Zakochaj się w Warszawie" jak najbardziej jest prawdziwe! Tutaj jest świetnie, chodzi mi o ulice, o ludzi, o to, że nawet najbardziej dziwnie ubrany człowiek wygląda normalnie:) Moda. sztuka...Wszędzie zakochane pary na ulicach, obmacująca się para w tramwaju, transwestyta xD Dzisiaj postaram się nadrobić zaległości i pozaglądać na Wasze blogi, przepraszam z góry, że nie poinformuję wszystkich o nn, ale nie dam rady. Jeśli ciekawi Was co u mnie to myślę,że sami tu zajrzycie jak nie dam Wam info, ale nie robię tego specjalnie, po prostu na telefonie nie dam rady tego zrobić. A już niedługo może wypad nad plażę?:) muszę kupić sobie strój kąpielowy:) Uwielbiam H & M! Nie wiem czy najtańszy sklep,ale jak na Wawę dosyć tani chociaż nie na kieszeń zwykłego turysty. Ceny w zwykłych sklepach spożywczych są zatrważające. Nie wiem, ja narzekałam u siebie,a tutaj jest porażka...Zwykłe lody kosztują 4 zł albo 5 zł...gdzie u mnie były po 2 zł...Albo chipsy czy inne takie...Dobrze, że w hostelu mamy śniadanie i obiad:)

Pozdrawiam Olę(przepraszam za brak kontaktu na fb), Karolinę, Dianę i Pana Wojtka ;)